Pages

Friday, March 11, 2011

presentation..!! haaaaaaaaaa~

1st of ol.. sori sb lama sda x mskkn entry baru.. agak bz skit.. bak kata member aku, 'wa p gold coast der~'.. haha.. nk d jadikn crita, mingu lepas yakni pada tepat hari rabu.. hari presentation tuk group aku telah tiba.. tp ofkos la x nerves kn.. bnda yg dh jadi rutin dan sebati ngan diri aku ne.. mak aku penah kata ngan aku dlu.. 'presentation ne mmg dh dalam darah kita pen, x guna kita nk lari dr bnda 2'.. tp ofkos la mak aku cakap gna bhasa jepun kn.. aku nk tulis tp takut korang x faham plak.. n mmg aku pcaya 100% statement yakin mak aku tu. haha..
walaupn bnda ne mmg sebati dalam diri, aku kna bt preparation gak kn spaya orng len x nerves tgk ktenangan aku tu.. bak kata cikgu kajian tempatan aku dlu 'praktis mek perpek'.. jd, ne la gambar2 candid yg d ambil oleh camera litar ttutup kt klaz tu.. haha(budget habis idea dh ne).. apa2 pn.. layan sj la..

focus mendalami ilmu yg hendak d kongsikn bersama rakan2..

cuba menelan ilmu sbanyak yg boleh.. hahaha!

confidence yg stinggi bangunan kelas aku.. tingkat 12 tu!! 

lakonan palsu oleh cik epah kita.. haha!!


walaupn masa yg diberi tuk presentation aku kurang iaitu 1 jam.. aku n grup2 memberku cuba mn kompress kn ilmu sbanyak yg mgkn agak dapat di fahami oleh rakan2 semua(hahaha).. 
ok.. hbs dh aku melalut.. hahahaha.. ^_^


5 comments:

  1. haha apen apen.. praktis mek perpek eyh?? macam mane if aizie cakap no body perfek.. so why kite praktis.. cuz sampai bile3 pun no body perfek.. muahahahahaha

    ReplyDelete
  2. hahaha.. mmg orng x perpek.. tp kalo kita brusaha.. itu ble dh d kira perpek dr segi usaha.. miahahaa..~

    ReplyDelete
  3. muahahaha ok u dah jawab soalan i.. sekian terima kasih :D hahaha pandai ponnnnnn

    ReplyDelete