Pages

Wednesday, February 1, 2012

the end is near...

perghh... title x ble blah.. mcm seram sj ne.. haha.. tp really, the end is near for me and my fren.. my studies will be over soon.. n its the time where we all will walk our separate path... ceh.. kata2 manis yg mampu mcair hati gadis belasan tahun tu.. haha.. 
i will be back to sabah this friday (today is Wednesday @ hari pasar malam) and ofkos la mix feeling ne.. bagaikn durian n bawang putih~ mix feeling kn.. hepi sb mau blk k.k jumpa family and fren but at the same time, sedih sbb bakal2 mninggal kn kawan2 yg suda jadi my own family d smenanjung ne.. 
day by day(cewah), sorng demi sorng (cewah lagi) kawan2 mninggalkn rumah sewa aku ne.. demm.. it sux to be last to leave bcuz aku tpaksa tgk orng balik one by one ne.. sedih doe.. huhu..
pasne plak aku xtau apa mau bt lpas abis study ne.. xkn jadi surirumah kn.. confirm kena kame hame ha oleh mama aku ne.. haha.. suma choices aku tu suda aku summarize kn dlm list ini..
1) sambung study!! - kena reject.. xdpt.. tgh fikir2 mau appeal atau x ne.. hahaha
master?? err...

2) kerja!! tp d mana?? aku mau yg gaji 5 ribu ke atas ok!! haha..
3) kerja lg!! d kampung air????
kelas gitew?? haha

4) serah diri.. err.. cari sugar mummy??
wa sanggup!!! seryes!! haha

5) MLM... hmm... sanggup lg aku kerja d kampung air? haha

apa2 pn.. hopefully akan d berikn jalan ngan aku tuk bt pilihan tbaik tuk future nt..(amin) n all the best to my classmate, my friends n my family... panjang umur kita jmpa lg.. kawin jgn lupa jemput!!  

good luck suma!!
caption - kami pelajar2 malaysia dr colombia ingin mgucap selamat hari raya... eh.. 
saat2 ppisahan some of us td.. suma tahan sedih ne.. until we meet again next time or this friday? ahaha


No comments:

Post a Comment