Pages

Sunday, February 20, 2011

robot mini yang comel??

adakah anda pemalas?? malas utk bergerak?? malas untuk berlari?? berjalan?? mahupn anda malas utk bernafas??.... adakah anda terasa anda mempunyai telalu byk duit?? lebihan duit ptptn yg melampau?? lebihan duit rakyat yg berjaya di gelapkn ataupun di terangkn??... JANGAN RISAU!!  saya mempunyai SOLUTION untuk anda!!  DERMAKAN la kpada saya!! hahaha...  ok2.. dgn kombinasi kemalasan n duit yg byk~ saya mrekomenkn hobi yg menarik, peramah dan mempunyai sifat kekeluargaan.. iaitu mengumpul model figure!!  hehe..  ^_^

hahaha.. cantik n jitu kan introduction yg skema aku tu.. ok.. kali ne aku nk crita sal hobi.. iaitu model figure.. salah satu hobi yg agak unik dan memiliki sifat2 mesra alam.. hehe..
bagi aku.. hobi ini adalah salah 1 hobi yg sangat menarik dan interesting.. haha.. sma sj kn tu.. ini disebabkn imaginasi sangat diperlukan utk memasang model2 figure tersebut.. kalo aku yg buat bnda ne.. confirm akan menjadi sambal bilis tuk makanan tengahari aku la 2.. haha.. dalam erti kata lain, hobi ini memerlukan kesabaran dan ketelitian tuk memasang... err... suma bnda tu la.. aku ada sorng kawan yg mempunyai hobi utk mgumpul model2 figure ini.. iaitu adi fawwaz.. sorang yg berdedikasi, peramah, penyabar, memiliki sifat2 d dalam 1 malaysia dan sebagainya... hahaha.. confirm kna maki hamun la aku kalo dia nmpak ne.. hahaha.. btw, thnx 2 adi sb bagi gambar koleksi model figure beliau... ramai media2 masa mgatakan rupa beliau meyerupai ahli magic jepun iaitu cyril takiyama.. bukan maria ozawa k.. err.. err.. saya seryesly tidak mempunyai sebarang skandal n perhubungan dgn pelakon komedi tersebut.. dia tu plakon komedi kn?? kn?? kn?? hahaha..

sambung g... suma model2 ne berasal dari watak2 dr anime sperti gundam.. walaupn model ne nmpak agak comel n kiut, actly harga utk bnda2 ini agak melicinkn dompet para pengumpul model2 ini.. usually harga utk figure ini adalah melebihi RM100 dan tatkala aku berada d jepun, aku pernah ternampak model ini sebesar saiz manusia dan berharga jutaan yen.. d konvert pada duit mlaysia, ia bharga lebih kurang RM10000++.. dan mjadi impian tuk para pengumpul utk memiliki figure yg besar tersebut.. d bawah ini ada koleksi rakan baik aku itu.. layan~

salah satu model figure pujaan ramai.. nama model ne.. err..err.. kevin!! haha



ini pula jonathan. posing yg agak menarik kn~?? hehe


model figure kucing!!!!! eh.. silap.. ini adalah kucing owner figure tersebut.. 
BUBU.. comel kn..  eeeeeeeeeeeeee!!! geram!! haha



ini ada owner figure tersebut.. incik adi fawwaz.. 
comel kn.. eh. haha.. jgn mara aa..



in conclusion, ceh.. hahaha.. ada hobi ne bgs gak.. lebey baik kita beli bnda2 yg kita minat drpd beli bnda2 yg haram dan ble memudaratkn kita kn.. zing!!

p/s: sori sb xtau nama model figure tu.. sapa yg minat tu.. jgn ambil ati aa.. n thnx again to my gud fren for sharing info tu.. perghhh.. engelish tu.. hahaha ..  ^_^..

4 comments:

  1. gilak!! best kot tu benda...eeeiiiiiiiiiiii nyanyauuuuuuuuuuuuuuu... gerammmmmmmmmmm... eeeiii comelnya adi fawwaz tu... kim salam ah....hahahahhaa

    ReplyDelete
  2. hahahaha...adi chumel... :)
    kim salam sma adi ya apen...hee~~

    ReplyDelete
  3. err.. cik mawar.. sila kwal diri anda ok.. focus kpada model itu k.. bukan owner.. eh..

    ReplyDelete
  4. eeeeeee... lagi sorang g minah gedik.. ish3!! hahaha~ kirim slam sndiri!! :p

    ReplyDelete