Pages

Wednesday, February 16, 2011

va..va..valentin...valentino rossi..~??

tatkala aku sedang 'blog walking' td.. hehe.. aku suka term ne.. mcm membuatkn aku menjadi 20kali cool dr orng biasa.. hahaha.. ok2.. enuf wit dat.. smbung story.. aku tnampak crita coklat yg sangat menyelerakn dan boleh membuat air liur meleleh sepanjang 5 kaki persegi.. haha.. hal tersebut mengingatkn kejadian yg blaku smalam d dlm klaz aku.. sorng klazmate aku telah berbesar hati(bukan hati besar k) utk mndermakn coklat tuk suma orng klaz aku sempena valentino rossi.. eh.. valentine day actly.. dan tindakan tersebut telah meyebabkn bebudak kelas aku menjadi seperti 'bagaikn referee memberikn kad kuning ketika ingin membayar makanan d kedai mamak'.. haha.. riuh rendah jadinya.. siap ada bt wave g.. hehe

walaupn aku x memyambut hari tersebut tp orng dh bg coklat tu.. trima sj la kn(padahal minta lebey td..).. so, sbagai tanda penghargaan kpada member aku yg agak comel dan jitu(??) itu.. aku pn memasukkn la beliau d sni.. hehehe.. dgn harapan McD aku sampai scara tiba2 d dalam pangkuan aku nt.. hahaa..  btw, thnx to epah  for the coklat.. nex time McD k.. haha.. aku mls sda mo tlis ne.. so, tgk sj la gmbar~.. ok.. layan~~~...... 


coklat sblum memasuki perutku~~ 




ne la epah..orng yg bakal2 blanja 2.. cute kn.. jitu kn.. kn.. kn??


p/s: sori sb gmbar yg kurang terang ne.. DSLR aku low batery time ne sbb dengar mp3.. so, tpaksa gna mp3 r tuk capture pic ne.. hehe..  chow!! ^_^

12 comments:

  1. HAHHAHAAH....u all laaaaa yg PATUT belanja epah mcD..!!1 hihihi :D

    neway,thanx apen..hehe

    ReplyDelete
  2. haha.. no way.. skrng zaman melinium.. orng yg bg hadiah, kna blanja trus.. package la katakn.. haha

    ReplyDelete
  3. hahahahha...cm ne apen bleh dapt 2 kotak nie... ini tidak adil... :p

    ReplyDelete
  4. hahhaa.. apen kn d sayangi~~ so, bley dpt lebey r.. hehehe :p

    ReplyDelete
  5. nana, apen dapat kotak jew lebih...betul x apen? hehehe :D

    apen, tQ letak gambar efa 2..comel laa..wakakaka (perah santan)

    ReplyDelete
  6. epah: yaa.. comel n jitu kn.. ehem2.. gambar dh letak..~ McD bila nk smpi ne?? ehem2..

    ReplyDelete
  7. tgguuuuuuuuuu 10 tahun lagi ye..haha :D

    ReplyDelete
  8. ceh! 10tahun.. tpaksa unfollow la ne.. hahaha :p

    ReplyDelete
  9. disayangi????? hahahha...apen dpt kotak jeer..:p
    nana mau jgk McD... nnt nana letak gmbr epah 1 kampus ea...hihihihihi.... popular tau...pas2 sbg ganjaran, nana nk Mcd... :)

    ReplyDelete
  10. eleh.. nmpk je kotak tu.. yg len dh msk dlm perut apen~~ haha.. apa?? nana nk blanja mcd?? tengkiu nana.. luv u syg.. hahaha..

    ReplyDelete
  11. amb0i nana...mane aci mcm 2..hahaha
    korang nie x ikhlas laa..wakakaka

    nana, apen ngn ros yg kena belanja epah McD taw!!

    ReplyDelete
  12. bgs tu epah.. apen stuju sgt2.. epah blanja apen, ros n nana mcd kn..?? eeeeeee... cutenya epah!!! hahaha

    ReplyDelete