Pages

Tuesday, February 22, 2011

test is???

tatkala aku sedang menulis masterpis aku ne.. aku bakal2 menghadapi cabaran yg agak besar bagaikan pepatah melayu yg berbunyi 'bagaikan kerbau yg ingin terbang bebas diawan tp runtuh dilambung ombak d pelabuhan'.. haha.. cabaran trsebut ada 3 test berturut2 tanpa sebarang belas kasihan.. bnda ne mmg la small matter bg aku tp kcian la kn kpada rakan2 spejuangan aku yg len.. byk yg berhempas pulas mengulangkaji sperti membaca buku tatkala berlari, makan, tidur, driving dan sebagainya.. x kurangnya ada yg sangup berjumpa bomoh utk bacakan nota2 subjek test kpada mereka.. haha..
anyway, gud luk kpada suma clazmate ku.. kalo mniru tu.. jgn lupa kongsi2.. hahaha..

'bagaikan dolphin yg berterbangan bersama lembu di lautan yg luas membiru'

p/s: 'test hanya la ujian.. dan ujian pla hanya la test. so, jgn la mo stress2'   
HAHAHAHAHA!!

5 comments:

  1. hahahhhaa..terBAek laaa apen oi..!!
    waakakakakkaka......

    gud luck..!!test hanya laah ujian..kihkih

    ReplyDelete
  2. mawar: ui viva~ mnada perli weyh!!
    epah: haha.. apa lak tbaek ne.. apen nmpk epah mniru td.. bweekk!! :p

    ReplyDelete
  3. hahahahaha....3 test yer.. ;p
    pe kes plk dgn esaimen yg berlambak2 nie...
    test hanyalah ujian...
    esaimen plk????
    hnye lah _ _ _ _ :)

    ReplyDelete