Pages

Friday, February 18, 2011

ceramah ku syg..

hari yg spatutnya ceria dgn waktu tidur yg melebih waktu drama indonesia 1 season dan keindahan movie hindi pada waktu petangnya bermula dgn tragis apabila aku tpaksa bangun awal d sebabkn program yg kurang mnyelerakan iaitu modul.. sda la aku berhempas pulas study smlm utk mningkatkn ilmu pengetahuan aku yg luas ne.. haha...  huuuuuuuuuuuuuu... modul~ membuatkn hampir separuh rakan2 facebook ku mengadu mgenai masalah yg sama pada masa yg sama.. which is.. boring.. bosan.. bowink.. buhsan.. hamtum(bahasa hindi) dan sebagainya.. mmg pkataan yg paling sempurna tuk mnjelaskn modul yg kmi jalani td.. kami suma bagaikn pepatah melayu yg berbunyi 'seperti katak berenang ketepian tp tersungkur d pertengahan jalan'.. eh,.. hahaha!!  again, enuff with the tulis2.. mls sda aku mo tlis ne.. layan sj la gmbar modul kmi ne..

aksi berebut2 tuk mendengar ceramah



ramai kn yg datang ceramah 2.. huh!!

antara penceramah yg memeriahkn majlis (penceramah no 2, sama kn)  ^_^  haha

p/s: knapa orng ckp aku serupa ngan takuya kimura aaa?? sesunguhnya aku tidak faham mengapa.. hahaha  :p



4 comments:

  1. saye sayang ceramah....!!!!!
    wakakaka...

    ReplyDelete
  2. hahaha.. nk jgak syg ceramah.. apen je ble!!

    ReplyDelete
  3. hahahha...klu la ceramah seramai nie... pergh!!! terbaek la... topik die msti best...hee~~

    ReplyDelete
  4. kalo ceramah seramai ne.. cpat la abis kuih kacang n kek batik td tu.. hahaha

    ReplyDelete